maanantai 30. maaliskuuta 2015

Hössöttäjä esittäytyy

Heippa kaikille ja mukavaa, jos olet eksynyt blogiini. 

Vihdoinkin jo kauan suunniteltu oman blogin aloittaminen sai tuulta purjeidensa alle. Ajankohta tuntui nyt oikealta ja leipomattomia reseptejäkin on alkanut kasautumaan kalenterin väliin, jääkaapin oveen, reseptikirjan takakanteen... 

Poikaystävällä alkaa jo pinna kiristymään kun iltaisin ennen nukkumaanmenoa selitän hänelle suupielet vaahdoten, millaisia reseptejä olen kyhäillyt, millainen on minun mielestäni paras browniekuorrute ja minkälaista juustokakkua olen ajatellut seuraavaksi leipoa. Pahoin pelkään, että hän ei suinkaan ole ainoa, joka ei aina ymmärrä jatkuvaa leipomishössötystäni. No, jokaisella on intohimonsa, omani taitaa vain olla paremminkin pakkomielle. Mutta minkäs teet kun kaikki leivontaan ja ruoanlaittoon liittyvä on itselle niin mielekästä. 

Nyt on siis ehdottamasti aika tavoittaa muita samanhenkisiä ja jakaa tätä hössötystä teidän kanssanne.

Ajatuksenani on kirjoitella blogiini lähinnä keittiössä touhuilustani mutta varmasti mukaan eksyy muutakin kulinaristin mieltä kutkuttavaa asiaa. 

Toivottavasti tästä alkaa pitkä ja maukas blogimatka!




2 kommenttia:

  1. Vihdoinkin! Mä oon jo pitkään miettinyt instakuvia katsellessa, et onkohan sul oma blogi ja jos ei oo, niin koska sellainen ois tulossa! :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä nyt oli ehdottomasti korkea aika alkaa jakaan ruokakuvia muuallakin kuin siellä instassa. :) Katsotaan nyt kuinka tää bloggailu mulle sopii. :D

    VastaaPoista